2 Mart 2012 Cuma

Hello Kitty li Pasta ve Kurabiyeler


Şubat’ta bitti..
Duru Zeyneb’imin doğumgünü yaklaştı..Geçen sene ona 3 kez doğumgünü yaptım:))
Görmemişin çocuğu olduğundan değil nedeni, annemler ve benim akrabalarım bayağı uzaklar..Onların gelmesi problem..
O nedenle hem annemlerde yaptım, hem kendi evimde eşimin ailesine yaptım..Bir de yakın ve ÇOCUKLU dostlarımızı çağırıp kendi evimizde kutladım..Özellikle ÇOCUKLU dedim çünkü bekar yada çocuksuz arkadaşlara sıkıcı gelebilir doğal olarak..
Geçen sene 2 tane şeker hamurlu Hello Kitty ‘ li pasta ve 1 tane Prenses yastığı üzerinde Prenses tacı şeklinde bir pasta hazırladım..Üzerinde onun resmi olan bir magnet hazırlattım..Hello Kitty’li kurabiyeleri ve bu Magnetleri gelen davetlilere hediye olarak verdik..
Şeker kızıma Hello Kitty’li kostüm hazırlamayı düşündüm ama ne halim vardı ne de zamanım..Bunun için hazır Uğur böceği kostümü aldım..
Partide çoğu şey Hello Kitty’liydi..Banner, Kocaman bir Hello Kitty balonu, Magnetler, kurabiyeler…
Bu yıl henüz temayı seçemedim…Ama 3 kez parti yapmayı düşünmüyorum..Eşim ozaman 2 kez yapalım dedi ama karar vermedim henüz..Parti evi olabilir diyodum fakat Duru şuan daha küçük biraz daha aklı erdikten sonra yapabilirim..
Geçen seneki doğum günümüzden görüntüler;
Sevgiler..
Davetliler için hazırladığım Hello Kitty temalı doğum günü kurabiyelerimiz..

Kızımın evde babasının tarafı ile kutladığımız 1.yaş pastası
…Annemlerde kutladığımız doğumgünü için hazırladım…
Pin It!

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...