7 Mayıs 2012 Pazartesi

2. yaşgünümüz için hazırladığım Mickey Mouse Temalı Pasta ve Tütü


Bunları Duru için hazırladım…Tütü yapımı oldukça kolay oldu..Hatta Duru kesmekte ve modellik yapmakta bayağı yardım etti :)
Vakit bulamam diye pastamızı hazırlamayacak, sipariş verecektim..
Ama sipariş vermeye kalktığımda kendimde yapmakta başarılı olduğum bu pastaya 160 TL vermek fikri hiç aklıma yatmadı..
Zaten 2 doğumgünü kutladık yine..İkisinde de ayrı ayrı pastaya para harcamak içimi acıttı ve sonuç olarak işte ben yaptıııımmmmm :)

Duru çokta mutlu oldu..Dolabı açıp açıp herkese miki moğusolu pastasını gösterdi..(miki moğuso demesinin hikayesi; internetten resmini gördü..”O ne anne?” dedi..”Mickey Mouse O kızım”dedim..şimdi sondaki O yu da birleştirdi ve miki moğuso ortaya çıktı :) )
Pin It!

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...