27 Şubat 2012 Pazartesi

Köri soslu Tavuklu Erişte ve Turşu yaptımmm

Dün Duru ile Turşu yapalım dedim..Ama o Baby Tv'de Hipa Hipa Hey'i izlemeyi daha cazip buldu..
Bende kendim yaparım öyle ise dedim..
Bir orta boy lahanayı aldım..Çok küçük parçalar olmayacak şekilde doğradım ve resimde görüldüğü gibi kavanoza doldurdum..Üzerini de havuçlar ile süsledim..
Kavanozu su ile doldurdum ölçü için sonra suyu geri boşalttım ve içine bir avuçtan fazla tuz, yarım subardağı şeker, yarım su bardağı sirke 2-3 dişte sarımsak koydun..
Ağzını sıkıca kapattım...Oldu size turşşşuuuu..bazıları turşu yapmak çok zor sanırlar..İşte bu kadar..
Benim anneannem çok güzel turşu kurar..Çeşit çeşit turşuları herzaman bulunur..

Veeee işte
Körili Tavuklu Erişte:
Malzeme:
- yarım paket erişte
- 2 haşlanmış tavuk butu, karabiber, pulbiber
-1 yemek kaşığı tereyağı
-çay kaşığının ucu ile köri, kimyon,karabiber, pulbiber, tuz
Yapılışı:
Erişteleri haşlayıp süzün..Tavuk butunu didikleyip tereyağında kavurun, sırası ile baharatları atın..Daha sonra süzmüş olduğunuz erişteyi atıp bir güzel çevirin..
İşte lezzetli görünüşü:

Pin It!

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...