6 Haziran 2012 Çarşamba

Domatesli Taze Fesleğenli (Basilico soslu) Makarna


Ben Basilico sos mos anlamam derseniz Türkçesi bu Taze fesleğenli domatesli makarna
Alişverişe çıkmıştım makarnalar kismında Barilla nın sosları duruyo..Görünce canım istedi..Kendim tazesini yapmak varken hazır niye alıyım zaten makarna hazır bu hazır ne kaldı geriye???..
Malzemeler:
-3-4 yaprak taze fesleğen
-biraz zeytinyağı
-Karabiber
-2 domates
-1 tatlı kaşığı salça
-2 diş sarmısak
-Yarım paket kelebek makarna
Yapılışı
Makarna haşlanıp süzülür…
Zeytinyağı (ben biraz da tereyağı karıştırdım) salça domates karıştırılır..Hemen sarmısaklar bütün bütün atılır..Karabiber ve tuz ilave edilir..Son olarakta ince ince kıyılmış fesleğen yaprakları ilave edilir..3-4 dk pişirilir ve tabaklara makarna üstüne servis edilir..
Eşim yeniliklere açık değildir yemek olarak o bile beğendi..
Fesleğen hoş bi koku veriyor..
Bir daha ki denemem Kremalı Fesleğenli (Pesto) sos olacak..Eşime buradan duyurulur:)))
Pin It!

0 Yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...